Tipspromenader

Under vinterhalvåret bedriver SOK Viljan sedan många år tipspromenader från klubbens fina klubbstuga i Linghem. Stugan ligger i skogen strax norr om Döderhult. Sväng in mot Karstorp i Döderhultsdalens västra del och följ sedan vägvisning.

Målgruppen är allmänheten i Oskarshamn med omnejd. Promenaderna är populära och ofta kan man se runt 200 personer varje söndag på stigarna. Flera företag sponsrar sina anställda till denna vardagsmotion. Efter rundan kan det också smaka gott med en fika i klubbstugan. Klubbens medlemmar gör en stor insats genom att turas om att stå för tipsfrågor och kaffeservering. Ofta förekommer hembakade kakor till mångas förtjusning.

Flera företag har valt att gynna sina anställda med gratis tips eller fika. De företag som nyttjat detta är Scania, OKG, SAFT, SKB, Posten, PK-Hälsan, Söders och Hitachi.
Välkommen du också!

Tipspromenader vinter 2024
Till resultaten

Tre presentkort och tre kaffepaket från COOP Flanaden utlottas bland samtliga deltagare.
Du som vill får tipskupongen rättad i stugan efter promenaden annars lämnar du bara in kupongen för att delta i utlottningen.
Pristagare, kaffevinnare och frågesammandrag hittar du under resultat.
Start som vanligt från klubbstugan i Linghem mellan kl 9.00 och 11:30
Priset för tips 25 kr och bingot 15 kr.
Ta gärna med egen penna.
Varmt välkomna!

Resultat hittar du på resultatsidan

Information, frågor, synpunkter och tips tas gärna emot, skicka i så fall till